Konsten att kunna sticka

Nu sitter jag hemma hos Alex. Jag äter chips (mums) och alex stickar. Han är grym. Jag är grym. Jag är tjock, eller kommer i vilket fall som helst att bli det om jag fortsätter i den här takten.

Ikväll ska jag plugga, all night long. Har en hel del kvar att göra. Men kan glädja mig åt att nästan hela mitt samhällsarbete är klart iaf. Good for me!

Igår fyllde Sarah-kate min mate år och jag hoppas att hon hade en underbar dag för det är hon värd. Nu ska jag fortsätta svulla chips och vara lite social.

So long suckers!

Kommentarer
Postat av: sarah-kate

thank you lovely. I did.

enjoy tha fat! love

2009-03-03 @ 17:36:52
URL: http://enkrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0