I've realised I'm nothing without you, keeping you close to me is all i want to

Du har bara gjort mig så besviken. Jag önskar att du visste, önskar att du förstod. Hur kunde du inte berätta allt för mig, för den du påstår är din bästa vän? Jag förstår inte. Kanske är det meningen också. Man kan inte alltid förstå vad som händer, men det här, det är som att vara i en svart tunnel utan slut.

Jag hoppas att du inser, jag hoppas att du kommer att förstå. Du har varit med mig hela livet, och låt inte någonting sådant här krossa oss. Lova mig det. Lova mig att försöka förstå.

Im still standing here, and you're miles away. But there's nothing who can keep us apart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0