Still wonder

Jag är nu hemma hos min älskade vän. Vi har tvättat i tvättstugan hela morgonen, det är ju mycket som ska packas ner när man ska vara borta i tre månader. Snart kommer Ida, Carro och Josse också och då ska vi ha någon form av saftkalas tror jag att det var tänkt.

Imorse var Kimilia så himla gullig, hon köpte nybakat bröd, vitlöksost, en marsipangroda och massa annat gott som vi åt till frukost.

Snart kommer även pappa förbi här, han ska lämna kameran som Kimilia och Felix ska få låna av mig. Jag är ju liksom inte i behov av två systemkameror så dem kan ju lika gärna låna en så att de kan ta massa fina bilder på deras resa.

Kimilia i snygg tvättstugeoutfit, haha


Min söta groda.. Mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0