Mitt nyårsfirande

Jag vaknade för si sådär en timme sedan. Men kvällen igår var oh, så bra.

Det började rätt så stressigt. Stenis skulle raka huvudet och Bobo hade tagit med sig rakapparaten till mig. När stenis har rakat halva huvudet skojar jag om att "tänk om den slutar fungera nu så du får se ut sådär hela kvällen". Den slutar fungera. En arg och stressad stenis vet inte vad han ska göra. Superwoman som jag är så ringer jag Joey och frågar om dem har en hemma, det har dem, så vi går dit. Dricker lite champange och börja röra oss in mot stan, till Hilton.

På Hilton bjöds det på en så stört god skaldjursbuffé med ungsgratinerad hummer, färsk hummer, kräftor, räkor, ostron (jag smakade aldrig! fy!), musslor. Det fanns även oxfilé och chokladfondu till efterrätt. Så vi åt oss mätta och drack massa vin.

Efter en lång middag tillsammans med 10 stycken andra så är vi nu nära tolvslaget. Vi går då alla upp till Eken, Stenis beställer in skumpa och vi tittar ut över hela gamla stan och slussens fyrverkerier. Efter tolvslaget så fortsätter festen på Eken och alla är glada.

Hemgången var däremot det ända som inte blev så jättelyckat, men det bra vägde upp i vilket fall som helst så it doesen't matter. Stenis tappar sitt kort och jag har glömt mitt hemma. Men Bobos pappa kommer och hämtar oss i vilket fall som helst och kör oss hem till mig.

Nu ska jag strax gå och lägga mig en stund igen, trött som jag är. Men först ska ni få se lite bilder på kvällen.

Jag och mitt hjärta på middagen.

Chokladfonduen var så jävla god

Mina två, Joey och Stenis

Jag högg in

Hörde jag skål var någonting som sas flitigt under kvällen

Lägg märke till mitt liv på fötterna, mina skor.

Tolvslaget kom


Jag fick en nyårskyss

Det blev en "parbild"

Alla började bli crazy

Jag försökte göra Andreas till en pirat

Joey bar en snygg slips på huvudet

Och det gjorde även Andreas, jag själv satsade på pälsmössan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0