Karen Millen

Jag hittade ju den perfekta studentklänningenKaren Millen för några dagar sedan. Men som typiskt är fanns den varken i min storlek. Jaja, bara leta vidare. Det var ju först tänkt att min mormor skulle sy min klänning men hon börjar ju faktiskt bli gammal och det känns så jobbigt att kräva det av henne. Ni ska vet att min mormor är väldigt nogrann och petig med saker hon gör, ingenting ska vara fel. Utan allt ska vara perfekt. Det gillas, men den tiden och orken finns kanske inte längre, men det gör ingenting. Istället ska jag nog beställa min klänning från US, vet några bra sidor som jag inte delar med mig av. Mohah.

På tal om ingenting. Jeanette, Amanda och Chris ska åka till Glasgow den 27e januari, och då kanske jag följer med om jag har tid. Skulle vara superkul att komma bort lite.

Ikväll ska jag hem till Kristoffer, imorgon ska jag till läkaren kl 10.00, och den här gången ska jag inte gå till vårdcentralen utan till pappas läkare. Efter det så kanske jag ska köpa min julklapp och sen möta upp Kimilia för lite rea på NK.

Time to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0