Grönsaks box

När sarah ändå är i farten med att prata nyttigheter, inte för att jag tycker det låter som så nyttigt att bara äta soppor (förlåt sarah!!) men iaf. Gott är det ju med soppa och man ska ju äta det man tycker om. Det går säkert bra. Den tjejen har en tendens att lyckas med allt.

Min mamma har fått för sig att beställa hem grönsaker. Tror hon har ramlat och slagit i huvudet eller något. Det ska tydligen komma en låda med grönsaker hem till oss varje vecka. Nya fräscha och dessutom ekologiska. Tycker det låter som en tokig idé men vi får väl se. Väntar med att få träffa denna  (hoppas snygga) grönsakskille. Hahahaha.. Nej nog om nyttigheter. Jag kan ju iaf vara glad över att hon inte beställde hem frukt för det är så jävla äckligt.

Nu ska jag vara social med Jeanettis. Sov gott och dröm sött om alla grönsakskillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0