Don't want my love

Mycket shopping idag, lite skola. Mycket trevligt sällskap, lite sol ute.

Det gick bra hos doktorn imorse. Eller bra och bra, egentligen vill jag ju bara lägga mig ner och gråta. Han skickade en remiss till drottninggatans ortoped så de kommer att kalla dit mig för en undersökning och han trodde också att jag skulle få göra en titthålsoperation med endast lokalbedövning!! Jag kan inte fatta själv, jag trodde jag skulle till rehab, men icke. Det är tydligen helt paj så vad ska man göra. Dumma vårdcentralen, dem kan minsann ingenting. Det har dem nu bevisat för mig.

Efter besöket ringde jag Kimilia (10.00) och hon mumlade något jag inte kunde förstå mer än att jag fattade att hon låg och sov. Jag berättade för henne att jag var hos henne om tio minuter och hon muttrade bittert något som kom in ur ena örat och åkte ut genom det andra. Vi satt hemma och pratade och sen åkte vi in till city där vi shoppade. Det blev en hel del må jag säga. Så nu väntar jag bara på att jag ska köpa min nya mobil, Sony Ericsson XPERIA X1, hihi.

Nu är jag hemma. Väntar på att jossan ska ringa. Jag ska nämligen gå ner till henne och dricka vin. Det förtjänar jag efter en sådan här dag. Sådeså. Hoppas ni haft en lika bra dag som jag! Jag bjuder på en bild. En galen Gabriella i Kristoffers jacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0