Nästa gång blir det snoppen

Okej.. Jag måste bara berätta en sjukt rolig sak som jag fick höra för någon dag sen. Bara för att man blir så glad av att tänka på det i dem här dystra tiderna så får ni också höra.

Det var såhär va. Att det stod ett par utanför Storstad som väntade på att gå in. Tjejen gäspar då och håller inte för munnnen. Ni vet, man brukar ju stoppa in ett finger i munnen på den som gäspar för att störa. Så iaf, medan hon gäspar kommer det förbi en randomkille som stoppar in fingret i munnen på henne och säger; Nästa gång blir det snoppen..

Hahahhahahahahhhahahah! Jag kan inte sluta skratta. Det blev naturligtvis bråk mellan pojkvännen och den här randomsnubben. Sjukt onödigt enligt mig, det var ju bara roligt. Förstår inte varför alla tar allt så seriöst hela tiden?

Ne nu ska jag fortsätta äta mina ostbågar och mitt sällskap för tillfället är Sokrates och Platon, dem är ju så intressanta. Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0