Mitt liv flyter

Jag kan knappt bärga mig till efter gymnasiet. I Agusti åker vi, och då kommer vi inte tillbaka på ett år. Hur amazing låter inte det? Underbara sydney, eller kanske Brisbane som det ser ut nu? Allt börjar ordna upp sig, pengar sparas. Biljetten närmar sig och lägenheten är snart spikad ser det ut som. Nu är det bara jobb kvar egentligen, som inte är något problem eftersom vi redan har minst 2 alternativ.
Vad ska man göra kvar här efter studenten? Jag åker med en av mina bästa vänner, kan jag begära mer.
Men va händer efter Austarlien då? Ni som känner mig vet att jag alltid tänker lite längre, och "nöjer" mig "inte" med att ha den här drömmen och planen inplanerad i en snar framtid. Italien(?) Som jag som länge har planerat att åka ett halv år till och plugga och leva i studentlägenhet. Maybe will be the next destination for me when I return. Paris där efter? jag orkar och känner verkligen ingen press till att stressa till plugget och universitetet. I need to live. Jag tror själv på att man hittar lusten mer om man hittar ett mellanting på att leva (resa) och ta det allt för lugnt. Om jag ändå inte ska plugga så har jag inte planer på att stanna här i Swede, Då känner jag att jag likagärna kan plugga. Annars är det bara wast of time och ren slapphet. Everything is going well. Skolan tar sig. Mina vänner äger! Och min framtid ser underbar ut.

men nu ska jag och Gabriella plugga lite religion. God night everybody. xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0