I'm standing on the edge and I don't know what else to give

Tråkdag i skolan. Cp sarah kom inte. Hon var för trött. Hon hade en rolig kväll igår.

Jag sitter hemma, väntar på ett telefonsamtal och sen ska jag bege mig ut och plugga i lite bättre trakter. Lite bättre hjälp, lite lättare att förstå. Matte och filosofi står på schemat. Inte speciellt lockande. Men matte kan ju faktiskt bli kul, bara jag slutar gissa mig fram.

Ikväll blir det också middag med min Joey. Ska bli mysigt. Sen får vi se. Kanske skriver här senare, eller kanske inte. Tiden får utvisa. Ciaoo..

Kommentarer
Postat av: sarah

haha i had my reasons!

2009-02-03 @ 12:45:25
URL: http://enkrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0