Where can I park my horse?

Idag vaknad jag vid tio, naturligtvis inte av mig själv, men ändå. Jag skulle hinna åka till skomakaren som ska fixa mina skor så att jag kan ha dem på nyår utan att dem slits. Jag tror han blåste mig på pengar, men det spelar ingen roll, bara han gör ett bra jobb. För han har ju faktiskt mitt liv i sina händer just nu.

Vid 1 ska jag hämta skorna och sen efter det åker jag direkt till stallet med bästaste Jeanette. Blir en härlig ridtur tillsammans med bästa vän. Efter så åker vi hem till henne och jag stannar där tills imorgon. Jag ska försöka få med mig kameran så att ni kan få se lite bilder.

Ha en bra dag allihopa! Och tänk vilket fint väder det är ute.

Ps. Jag saknar dig redan Sarah-kate. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0