Tradera är allt bra märkligt

Jag har ingenting att göra. Sarah kom hit och drog upp mig ur sängen, nu ligger hon själv och sover i min soffa. Så jag beslöt mig för att gå in på tradera och hitta roliga och konstiga saker, och visst kan man hitta mycket.

Jag hittar ex. en skyltdocka i 'fint skick' för 510 svenska riksdaler. Men en skyltdocka är väl alltid i fint skick? Så länge inte någon har tagit fel på skyltdockan för att vara en barbara. Nej nu är vi långsökta, tillbaka till konstiga fynd.

Jag fyndar också en rullator. Någonting jag kanske ska köpa i julklapp till min vän P. Haha.. Gå in själv och fynda sjuka saker. Men jag måste bara påpeka att majoriteten av sakerna är sexleksaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0