Pokerface

Nu efter många timmar så har jag inte kommit långt alls på mina alla skolarbeten. Istället har jag roat mig med annat.

Jag mötte Josephine vid pizzan, snackade en hel del skit om helgens bravader, den kommande framtiden och you name it. Vi kom i alla fall fram till att Joe har rabatt på en hel lista med ställen. Så shoppa ska vi. Rabatt är ju aldrig fel? Sen bestämde vi också att vi skulle gå på hundmässan på lördag. Sen ska jag ju faktiskt få låna Joes lägenhet också, det kan ju bli rätt nice. Testa på att bo själv, lite läskigt bara. Haha. Vart vill jag komma med det här? Ingenstans. Vill bara säga att den kvinnan är otroligt underbar.

Nu sitter jag hemma. Borde egentligen ta fram religionsboken. Men vart hittar man orken? Väntar på min vän S också som ska sova här ikväll. Aldrig fel med sovsällskap, röksällskap.

Fredag imorgon. Det vet ni vad det betyder.

Kommentarer
Postat av: Gabban

Mysig blogg ni har! :)

2008-12-04 @ 22:25:47
URL: http://gabbaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0