Leffe's partyskiva i lastbilen

Dagen igår och idag har varit jättemysiga. Jag och jeanette red båda dagarna. Så mysigt att få vara i stallet och bara pyssla och så. Men det har hänt en hel del andra saker också.

Imorse hade vi ställt klockan på 10.00. Men jag vaknar av att jeanette kommer inrusande i rummet och skriker 'vakna, vakna!! Det är en räv utanför!!' Min första tanke, nyvaken som jag var, att hon var tokig. What the fuck, har hon aldrig sett en räv tänkte jag bittert, tog täcket runt mig och gick ut för att se. Utanför huset kunde jag skåda en Jeanette, mata en räv med köttbullar. Jag blev genast nyfiken och ville mata jag också. Jag ville se om räven vågade äta från min hand, och det vågade han minsann. Ganska roligt uppvaknande, och räven var hur söt som helst. Som tur var så fick jag massa bilder på den, så jag kan visa er.

Efter det hektiska uppvaknandet åkte vi till stallet. Stenis och Bobo kom förbi också och de båda testade på att rida, haha! Sen åkte vi till barkarby outlet, men hittade ingenting. Skjutsade hem Jeanette, hem till Stenis, hämta saker inför imorgon och sen hem hit. Hem ljuva hem.

Nu ska jag duscha, sen förbi Josephine och sen hem och sova. Är dödstrött.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0