Keep on rising

Igår var jag ute på världens mysigaste ställe tillsammans med Josephine och drack världens godaste drinkar. Kvällen kunde inte bli bättre.

Så vad hände mer igår? Bortsett från min kväll med Joe. Jag var först i skärholmen med en gamal vän och köpte ett par skor, supersnygga och superhöga. Sen köpte jag massa annat. Vi åkte in till stan, jag bytte mina gucciskor till ett annat par (dyrare par) och sedan gick vi till NK där jag och stenis slogs om vem som skulle gå på vems avdelning. Det resulterade i att vi delade på oss. Jag kom ut från NK tomhänt, medan stenis hade köpt ett par jeans. Tanken var väl att jag skulle hitta något för presentkortet jag fick, men allt jag ville ha var slut. Kanske ska jag spara det och köpa min snygga burberryväska? Med tanke på att jag bara behöver lägga ut en liten summa själv. Time will tell.

Och här sarah-kate, min älskade mate, som åker till England ikväll. Du ville se mina älskade skor. Så here it comes.



Om det finns en himel, så är jag redan där. Med världens bästa familj, pojkvän och några otroligt fina vänner så måste jag troligtvis vara en av världens lyckligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0