Jag är duktig.

Nu har jag varit i skolan och fixat lite bilder på nobelpristagaren i medicin. När jag ändå var där så gick jag ner och lyssnade på hans föreläsning. Mycket intressant faktiskt.

Ikväll ska jag träffa Jeanette. Vi ska väl göra allt det som vi brukar göra, dvs. vi brukar åka hem till mig, bestämma oss för att åka in en måndag och ta några drinkar, blir arga över att i stort sätt ingenting har öppet då vi blir taggade på att gå ut. Vi käkar lite korv med mos och åker hem. Fulla, men fortfarande glada. Mihihi..

Här har ni en bild på en av världens vackraste. Jag måste bara tillägga att jag älskar den här bilden.



Kommentarer
Postat av: Anonym

omg! vart kmr skorna ifrån??

2008-12-12 @ 17:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0