I <3 Joe

Jag har kommit underfund med att Josephine är en utav mina närmaste vänner, eller snarare mer som en syster. Hon vet allt, kan allt, gör allt.

Idag efter skolavslutningen gick jag hem till henne och drog med henne in till stan. Vi skulle hitta lite julklappar, det resulterade ju naturligtvis i att vi bara hittade saker åt oss själva, haha. Sen mötte vi upp stenis och han bjöd mig och Joey på både middag och några glas vin, så det tackar vi för. När vi skulle hem frågade A om vi ville med upp och dricka lite öl och vin, så vi gick dit. Fixade och donade lite. Jag och Joe beslöt oss för att åka på 'sparesa' tillsammans. Vilket egentligen betyder Ibiza och Privilege. Så nice.

Nu ska jag krypa ner i sängen. Hoppas ni får en trevlig kväll, precis som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0