Bara för att påpeka

Sarah var mycket glad när hon kom hem till mig. Jag själv var mycket bitter. Jag hade gått upp onödan, igen. Sen hade jag och S planer på att gå till skolan vid 10. Men vad tror ni händer? Jo, vi båda somnar i min soffa. Efter en stund vaknar jag av att det ringer i min mobil och då ser jag att det står "Sarah-kate", what the fuck tänker jag. Har hon dragit till skolan utan att väcka mig? För hon låg nämligen inte kvar i soffan.

S: Hallå
G: Hallå
S: Vi måste gå på projektarbetet om 20 minuter
G: What the fuck är du? Är du i skolan?
S: Nej, jag ligger i sängen
G: Aha, jag kommer

*klick*

Sen gick jag in till min säng. Där låg hon, med kläderna på under täcket och halvsov. Jag skulle bara lägga huvudet i sängen för ett ögonblick för att sedan gå upp igen. Men sen vaknade jag igen vid kvart i ett av att Sarah sa att vi skulle gå på matten.

Snacka om att vi var trötta! Och för att tillägga så hade vi då snozat sen klockan 10, VAR FEMTE MINUT! Nåja, det var den dagen.. Hahah..

/Gabriella

Kommentarer
Postat av: sarah

typsikt oss!

2008-12-04 @ 23:36:14
URL: http://enkrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0